Savjet tjedna

VJEŽBE IZDRŽAJA - KORISNE, A LAGANE ZA IZVOĐENJE

Vježbe izdržaja su one vježbe u kojima se zadržava određeni položaj. Mogu se izvoditi s utegom ili s vlastitim tijelom.

Korisne su kao uvodni dio treninga, ali se mogu izvoditi i u preventivnom ili rehabilitacijskom treningu. 

Nekoliko vježbi izdržaja s vlastitim tijelom:

  • nalazimo se u uporu na podlakticama i stopalima, te napravimo laganu grbu u gornjem dijelu leđa i kontrahiramo stražnjicu
  • nalazimo se u bočnom uporu na podlaktici s kukovima podignutim u vis ( druga ruka može biti na kuku ili podignuta prema gore )
  • nalazimo se u stražnjem uporu na podlakticama i stopalima, a kukovi su podignuti prema gore

Vježbe možete izvoditi na teži način ako 1 nogu podignete u zrak.


 

BUDITE REDOVNI KORISNIK TERETANE


1. VJEŽBANJE JAČA IMUNITET
2. VJEŽBANJE POMAŽE U BORBI PROTIV STRESA
3. VJEŽBANJEM PREVENIRAMO BOLESTI KRVOŽILNOG SUSTAVA
4. VJEŽBANJE PODIŽE SAMOPOUZDANJE
5. VJEŽBANJE SMANJUJE RIZIK OD RAKA PLUĆA ZA 35%
6. VJEŽBANJEM SMANJUJETE ZALIHE MASNOG TKIVA
7. VJEŽBANJEM USPORAVATE STARENJE
8. VJEŽBANJE LUČI HORMON SREĆE
9. VJEŽBANJEM SPRIJEČAVATE PROPADANJE MIŠIĆNOG TKIVA
10.VJEŽBANJEM POVEĆAVATE POKRETLJIVOST ZGLOBOVA VJEŽBANJE VAS ČINI ZDRAVIJIM, SRETNIJIM I LJEPŠIM


 

KONZUMIRAJTE SOJINO MLIJEKO

Sojino mlijeko tj. vodeni ekstrakt sojinog zrna, sadrži približno istu količinu proteina kao i kravlje mlijeko, ali s manje masti, soli i kalcija. Bogato je vlaknima i željezom, a ne sadrži kolesterol ni laktozu. Sojino mlijeko je obogaćeno kalcijem, a studije pokazuju da ljudski organizam apsorbira 75% više kalcija iz sojinog, nego iz kravljeg mlijeka.

Sojino mlijeko nije samo zamjena za kravlje mlijeko kod ljudi alergičnih na laktozu, nego se preporuča svima jer sadrži
izoflavone koji djeluju kao antioksidansi, te povoljno utječu na ljudsko zdravlje.


 

OPREZ KOD NOŽNE EKSTENZIJE JEDNOM NOGOM

Pomoću ove vježbe oblikujemo mišiće natkoljenice: vanjske, unutarnje i onaj odmah iznad koljena, a koji često nisu proporcionalni. Zbog zahtjevnosti vježbe bilo bi dobro:

 uvijek zagrijati koljena prije vježbe (vježbe istezanja, vožnja bicikla)

 kad sjednete na spravu, cijelom dužinom leđa dodirujte naslon, a cijela natkoljenica neka bude na sjedećem dijelu

 prvo ponavljanje izvedite s obje noge da bi se smanjilo opterećivanje patele

 nakon početnog dizanja, spuštanje neka bude polagano i kontrolirano

 na kraju podizanja koljeno neka bude opruženo, ali ne posve do kraja da se izbjegne “zaključavanje“ zgloba i spriječi opterećenje na hrskavicu zgloba, osobito ako su u pitanju veliki tereti. Disciplinom, upornošću i ponavljanjem postići ćete zadovoljavajući izgled i čvrstoću nogu.


 

UBACITE PILATES LOPTU U SVOJ TRENING

Koriste ih fizioterapeuti i fitness treneri, a namjena im je poboljšati mišićnu stabilnost trupa i zglobova, poboljšati ravnotežu i stabilnost, fleksibilnost tijela, jačanje trbušne muskulature i podizanja aerobne kondicije i propriocepcije (svjesnost o pokretu tijela i položaju dijelova tijela u prostoru).

Korist od vježbe Pilates loptom uključuje:
• poboljšano držanje - posturu tijela

• reducira bolove u leđima koji su posljedica dugotrajnog krivog sjedenja

• poboljšane reakcije balansa (prilikom pada)

• u nekim situacijama kontinencija se može popraviti zahvaljujući općem podizanju tonusa

• pozitivan efekt primijećen je i u kardiovaskularnom i dišnom sustavu

• radite na poboljšanju stabilizatora trupa dok istovremeno vježbate druge skupine mišića


 

UBACITE ZDRAVI MEĐUOBROK ZA POBOLJŠANJE METABOLIZMA

Jedna od glavnih stvari u uspješnom jedenju međuobroka je balansirati šećer u krvi i izbjeći želju za hranom. Preporuča se jedenje jednog do dva mala međuobroka dnevno, osobito ako redovito vježbate.

Evo nekoliko ideja:

- Proteinski shake od sirutke napravljen na nemasnom mlijeku ili vodi s bademima

- lješnjaci i jabuka

- sjeckana tunjevina u nemasnoj majonezi s kriškama paradajza

- suncokretove i bundevine sjemenke

- pola šalice graha sa štapićima od povrća

- celer, krastavac i drugo povrće bez škroba

- naranče, mandarine ili bobičasto voće


Page generated at 22.4.2018. 0:43:02