Opis

ACTIVE MORNING - Jutarnji trening za dodatnu energiju i motivaciju u ostatku dana. Trening koji će probuditi vaš živčani sustav, postiči bolji protok kisika i krvi kroz tijelo, ustabiliti vaše hormone, a suma svega toga je ubrzan metabolizam, bolja koncentracija i raspoloženje kroz cijeli dan. Treninzi uključuju rad cijelog tijela kroz vježbe zagrijavanja, mobilnosti, snage, izdržljivosti i fleksibilnosti.

AFTERWORK Total Body - Zavrsili ste s poslom i želite doći kući s onim dobrim osjećajem u tijelu i duhu koji će vas krijepiti nakon posla ....Total body je trening za vas: trening kondicije, mišićne izdržljivosti i snage u kojem se prolaze sve mišićne skupine, a upotrebom raznih rekvizita (bučice, step klupice, pump setovi...) oblikujete tijelo i smanjujete potkozno masno tkivo. To je baš ono što vam treba poslije napornog radnog dana.

PILATES - je sistem kojeg čini više od 500 kontroliranih vježbi koje animiraju um i vježbaju cijelo tijelo. To je uravnotežena kombinacija vježbi za povećanje snage i fleksibilnosti, vježbi koje ispravljaju držanje tijela, umanjuju stres i grade retenastu muskulaturu. Pilates, kroz seriju kontinuiranih pokreta simultano upotrebljava nekoliko skupina mišića, sa posebnom usredotoćenošću na jačanje i stabilizaciju centralnog dijela tijela (trbuha, leđa i zdjeličnog pojasa). Program nije aerobnog karaktera.

INTENSE PILATES - Standardnom pilates treningu dodani su intenzitet i dinamika, uz poseban naglasak na vježbe snage

FAT BURNING - Fat burning je dokazano izuzetno popularan i učinkovit program. Radeći veliki broj ponavljanja za istu mišićnu skupinu dolazi se do tzv.burning efekta koji topi masne naslage i povećava tonus mišića. Primarni cilj su mu dakako „kritične ženske točke“ bedra, trbuh i stražnjica. Ovim će vas programom naši instruktori tečnim vježbanjem uz jednostavne koreografije i korištenje raznih rekvizita u srednjem modusu opterećenja, dobro oznojiti i napuniti energijom.

ZUMBA- Zumba program vježbanja objedinjuje hipnotičke Latino ritmove i plesne pokrete koji vas opčinjavanju i lako ih je pratiti. Cilj Zumbe je vrlo jednostavan, ona vas ne tjera samo na vježbanje, niti na ljubav prema vježbanju,..ma neeee..., Zumba vas tjera da postanete fanatično ovisni o njoj! Plesne koreografije intervalnog treniga gdje se izmjenjuju brži i sporiji ritmovi salse, cumbie, merengea i reggetona, uz trening koji tonizira i izgrađuje tijelo, savršen su izbor za sve one koji vole Latino glazbu, jednostavne koreografije i dobru energiju. Holaaaaaa chicaaaaa.....

BOOTY STRENGTH SESSION - Radi se o treningu koji primarno aktivira mišiće guze, nogu i trupa (jačanjem tih mišića smanjujemo i uklanjamo bolove lumbalnog dijela leđa). Kombinacija visoko intenzivnih i vježba niskog intenziteta. Vjeba se uz pomoć raznih rekvizita. Vježbe su zabavne i zahtjevne, prilagodljive pojedincu.

FUNCTIONAL ATHLETIC CONDITIONING – poštujući sve principe funkcionalnog treninga, na ovom satu koristit će se vježbe mobilnost i stabilnosti, te različite varijante osnovnih obrazaca kretanja (čučnjevi, mrtva dizanja, povlačenja, potisci, trčanja isl.) ukombinirane u različite oblike i intenzitete rada.